fredag 28 september 2012

Första resan

Idag har vi åkt på vår första färd till Göteborg sedan vi flyttade till Ängelholm. Vi har varit och lekt med bästa kompisen. De hade så roligt tillsammans och jag vågade låta honom leka utom synhåll i längre än 30 minuter själv. Kanske var det också för att jag själv hade det så trevligt med bästisens mamma och allt runt omkring Elis som gjorde att jag glömde bort tiden lite. Men åt andra sidan såg jag att det gick bra utan att jag var över honom som en hök. Jag gissar att han också tyckte det var skönt Blinkar.
Efter besöket i Göteborg bar det vidare till farmor och farfar i Skövde. Efter trevligt sällskap och många glas vin så är det dags för att slänga sig på huvudkudden och förhoppningsvis få några timmars sömn innan det är dags för att vakna igen.
Måste förstås berätta att Vilmer och jag var på ett café och käkade lunch i dag. Det gick jättebra! Jag var lite orolig för att han skulle göra en liten scen över att ta insulinsprutan. Det var väldigt mycket folk vilket resulterade i att vi fick dela bord med 2 andra. Men sprutan gick jättebra att ta! Puh! Så detta vågar jag mig på igen utan några som helst problem!
Nu ropar kudden högt och tydligt att den vill att jag ska sova Blinkar
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej finaste! Skönt att höra att det går bättre & bättre med sprutorna! Jag blir så stolt över vår älskade Vilmer!
    Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur är han fantastisk! Längtar tills på måndag!!! Kramar!!!<3

      Radera