söndag 23 september 2012

Inget för mig…

Att vara uppe på nätterna för att starta upp hjärncellerna med blodsockertagningar är inte my cup of tea… Jag måste nog säg att jag inte är människa dagen efter utan ett monster… Min kära sambo kommer alltid hem efter en hektisk dag på jobbet och då han aldrig hinner gå på toaletten under hela dagen så är det de första han behöver göra när han kommer innan för dörren i princip. Självklart. Men för mig som varit hemma hela dagen så är detta inte någon höjdare… Särskilt inte vissa dagar…. Skäms gör jag när han fått en monster utskällning av mig…
Hur känns det om man börjar få magkatarr? Jag har nämligen mått illa i princip hela dagen. Men när jag äter är jag inte sugen och jag har en konstig känsla i magen… jaja, vi får väl se om det blir bättre tills i morgon. Hoppas hoppas hoppas.
Idag har alla Vilmers blodsockervärden legat på det blåa. Det känner jag är en stor lättnad. Vi kanske har fått till en bra nivå… Men vi ska väl inte börja korka upp champagnen än… hehe…
Morgonen började i ett raskt tempo då det var läkarbesök klockan nio. Hon fick många korkade frågor, men svarade på dom som om det inte var det… hahaha. Jag gillar henne skarpt!
Nu blir det lite tv innan kudden väntar. Förresten måste jag ju berätta om när jag skulle in och vila lite tidigare i kväll. Jag slängde mig bokstavligen ner på kudden… Det skulle jag inte gjort… Men jag glömde bort att min sköna mjuka kudde har jag lånat ut till Peter då han köpte en kudde från Ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar